Πέμπτη, 14 Φεβρουαρίου 2008

ΒΑΣΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΓΙΑ ΜΙΚΡΟΥΣ ΑΘΛΗΤΕΣ

ΒΑΣΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΓΙΑ ΜΙΚΡΟΥΣ ΑΘΛΗΤΕΣ

1. ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ Η ΛΗΨΗ ΠΡΩΙΝΟΥ
Ενεργειακή κάλυψη του οργανισμού μετά την πάροδο της νύχτας, αποφυγή απώλειας μυικής μάζας, διατήρηση του μεταβολικού ρυθμού .
2. ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
Ενεργειακή κάλυψη από τη σωστή αναλογία πρωτεϊνών, λιπών, υδατανθράκων και πρόσληψη των απαιτούμενων θρεπτικών συστατικών .
3. ΜΙΚΡΑ ΤΑΚΤΙΚΑ ΓΕΥΜΑΤΑ
Καλύτερη απορρόφηση των θρεπτικών συστατικών και σταθερότερη απόδοση ενέργειας στην διάρκεια της μέρας .
4. ΔΕΝ ΠΑΡΑΛΕΙΠΟΥΜΕ ΚΥΡΙΑ ΓΕΥΜΑΤΑ
Δεν μένει ο οργανισμός ακάλυπτος ενεργειακά με άσχημες συνέπειες στην απόδοση πνευματικών και αθλητικών επιδόσεων .
5. 8-10 ΠΟΤΗΡΙΑ ΝΕΡΟ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ Αναπλήρωση των υγρών που χάνονται με την εφίδρωση, για καλύτερη ελαστικότητα στις μυικές ίνες και καλύτερη απορρόφηση των θρεπτικών ουσιών .
6. ΑΠΟΦΥΓΗ ΤΡΟΦΩΝ ΜΑΓΕΙΡΕΜΕΝΩΝ ΜΕ ΖΩΙΚΑ Η ΦΥΤΙΚΑ ΛΙΠΑΡΑ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΓΑΝΙΤΑ
Μεγάλη πρόσληψη λίπους, τοξινών ενώ οι βιταμίνες καταστρέφονται .

ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΚΥΡΙΑΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
ΔΕΥΤΕΡΑ: ΛΑΧΑΝΟ Η ΟΣΠΡΙΟ (ΥΔΑΤΑΝΘΡΑΚΕΣ)
ΤΡΙΤΗ : ΨΑΡΙ (ΠΡΩΤΕΪΝΕΣ)
ΤΕΤΑΡΤΗ : ΓΕΜΙΣΤΑ Η΄ ΜΑΚΑΡΟΝΙΑ (ΥΔΑΤΑΝΘΡΑΚΕΣ)
ΠΕΜΠΤΗ : ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ Η΄ ΚΟΥΝΕΛΙ (ΠΡΩΤΕΪΝΕΣ)
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ: ΛΑΧΑΝΟ Η΄ ΟΣΠΡΙΟ (ΥΔΑΤΑΝΘΡΑΚΕΣ)
ΣΑΒΒΑΤΟ : ΨΑΡΙ (ΠΡΩΤΕΪΝΕΣ)
ΚΥΡΙΑΚΗ : ΚΡΕΑΣ (ΠΡΩΤΕΪΝΕΣ)

5 σχόλια:

Νίκος Κ. είπε...

καλησπέρα.θεωρώ ότι κάποιοι από αυτούς τους κανόνες είναι κοινοί για την διατροφή και των μεγαλύτερων σε ηλικία αθλητών

vasilis είπε...

Σωστή παρατήρηση Νίκο.Ουσιαστικά είναι μια παρακίνηση για τους γονείς για να προσέξουν τη διατροφή ολόκληρης της οικογένειας.Θα ακολουθήσει και μια πιο εξειδικευμένη,απλά πάντα πάμε από τα απλά στα πιο σύνθετα.Επειδή το βιώνω καθημερινά,το βρίσκω πιο αποτελεσματικό.Μια διατροφή εξειδικευμένη με αυστηρούς κανόνες,πετιέται στον κάλαθο των αχρήστων,λόγω αδυναμίας συμόρφωσης.Πάντως όλα εξαρτώνται από τους γονείς και πόσο πιστεύουν ότι αυτό μπορεί να βοηθήσει το παιδί τους,όχι μόνο για την ενασχόληση΄του, αλλά και την υπόλοιπη ζωή του.
Βασίλης Παπαδάκης

Ανώνυμος είπε...

Θα πρότεινα συνδυασμο πρωτεινης και υδατάνθρακα σε κάθε γεύμα. Καθημερινα.

eirhnhdiaita@yahoo.gr είπε...

η αθλητική διατροφή καιπόσο μάλλον η ποδοσφαιρική αθλητική διατροφή ακολουθείπέρα από τουσ κανόνεσ που προαναφερθηκαν(που είναι αρκετα σωστοί αλλά πολυ περιληπτικοί)κάποιες άλλες διατροφικές συμβουλές πιο εξειδικευμένες. με τισ γενικές γραμμές της διατροφής απλά ο αθλητής διατηρείται σε ένα μέτρια κατασταση και αθλητική απόδοση!!η μεγιστοποιηση τησ αθλητικής απόδοσης έρχεται μέσα από εξιδεικευμένα, ατομικά διατροφικά προγραμμάτα που τα πάντα είανι υπολογισμένα και προσαρμοσμένα στις διατροφικές προτιμήσεις και συνήθειες του αθλητή.

Vasilis είπε...

eirinidiaita@yahoo.gr
συμφωνώ απόλυτα μαζί σου για την εξειδικευμένη κατά περίτωση διατροφή για την μεγιστοποίηση της απόδοσης...