Σάββατο, 8 Αυγούστου 2009

Άσκηση για 1:1 με υψηλή πίεση

Αυτή είναι μια άσκηση σε σταθμούς με διαφορετικά δεδομένα, που θα βάλει τους παίκτες σε διαφορετικούς προβληματισμούς σε κάθε σταθμό. Εμπεριέχει δε έντονα το στοιχείο του συναγωνισμού(κίνητρο), αφού οι 2 ομάδες είναι αντίπαλες στα γκολ και στους βαθμούς ποινής. Οι παίκτες είναι συνεχώς σε κίνηση-πίεση, καθώς πρέπει γρήγορα να εκτελέσουν την άσκηση, είτε στον επιθετικό τους ρόλο είτε στον αμυντικό. Υποχρεώνει τους επιθετικούς να υποδεχτούν γρήγορα, σωστά και με οικονομία κινήσεων και χρόνου να σουτάρουν, αφού μπορεί να βαθμολογείται αρνητικά η όποια καθυστέρηση π.χ. χρόνος, επαφές κλπ. Υποχρεώνει και τους αμυνόμενους σε γρήγορη ενέργεια, για να κερδίσουν είτε τη μπάλα είτε βαθμούς ποινής από τον αντίπαλο.
Η άσκηση αυτή μπορεί να χρησιμοποιηθεί
από την 3η φάση της προετοιμασίας και μετά και φυσικά στην αγωνιστική περίοδο στην προπόνηση της ειδικής αντοχής ή της ταχυδύναμης.
Θα χρειαστεί να δημιουργήσετε ένα χώρο περίπου 30 x 20 με εστίες.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όσους παίκτες θέλετε σε αυτη την άσκηση, αλλά θα πρέπει τουλάχιστον 1 σε κάθε σταθμό και δύο τερματοφύλακες.

Σταθμός 1 (αριστ.σχ.1)
Ο επιτιθέμενος έχει το πολύ 3 επαφές για να τελειώσει τη φάση.
Σταθμός 2 (αριστ.σχ.2) Ο αμυνόμενος πασάρει κάθετα στον επιτιθέμενο και αμέσως κινείται για να τον πιέσει-ανακόψει. Ο επιτιθέμενος ντριπλάρει γρήγορα προς την κατεύθυνση του τέρματος και επιχειρεί να σκοράρει.
Σταθμός 3 (αριστ.σχ.3)
Ο αμυνόμενος πασάρει παράλληλα στον επιτιθέμενο και γρήγορα κινείται στο χώρο για άμυνα.

Παραδείγματα βαθμολόγησης:
Εκτός τα τέρματα που μπορεί να μετράνε 2, 3 ή 4 πόντους, μπορεί να βαθμολογείται σαν έξτρα ο χρόνος εκτέλεσης π.χ. τελείωμα φάσης σε 8'' +5 βαθμοί ή πάνω από 8'' -3 βαθμοί.
Κλέψιμο μπάλας από αμυνόμενο +3 βαθμοί.
 Γκολ με 2 επαφές +4 βαθμοί (στο σταθμό 1).
 Φυσικά μπορείτε να προσθέσετε αρκετά ακόμα στοιχεία βαθμολόγησης. Μπορείτε επίσης να εστιάσετε περισσότερο στην επιθετική ή την αμυντική συμπεριφορά, ανάλογα με τα δεδομένα που θέλετε να βελτιώσετε στην ομάδα σας.
Οργάνωση: Μετά από κάθε εκτέλεση, οι παίκτες μετακινούνται στο επόμενο σταθμό ή εκτελούν όλοι και μετά αλλάζουν σταθμό .

Δεν υπάρχουν σχόλια: