Σάββατο, 31 Μαΐου 2008


9 σχόλια:

ΚΩΣΤΑΣ ΛΑΔΙΑΣ είπε...

πολη καλη Η ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ.ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΓΡΑΠΤΟ ΜΕΝΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.
ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΟ BLOG KAI UA SYNEXISTEI.

Sisman είπε...

Polu kalo voithima gia tous proponites kai podosferistes.
Sigxaritiria euxomai na sinexisete tin prospathia.

Ανώνυμος είπε...

να μου βγαλεις ενα προγραμμα γ-εθνικης για προετοιμασια-ατομικο??ΕΧΩ ΧΡΟΝΟ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΤΟΤΕ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΔΥΝΑΤΟς ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΟς!!!επεισης να σου πω οτι ειμαι σεντερ φορ και εχω υψος 1,84 βαρος 75κιλα!!!πρεπει να δυναμωσω τετρακεφαλους και φυσικη κατασταση!!!επεισης τα 10 πρωτα γκολ αφιερωμενα για την βοηθεια σου ευχαριστω!!!

Ανώνυμος είπε...

poly kalo to site,megalh boi8eia gia olous.....eidika to programma proaitimasias....mporeis na peis otan les 6-7-8 lepta treksimo me ti entash ginetai?

apollonara είπε...

To pio pano keimeno ine apo ta kalitera pou exo diavasei gia to 8ema. An borite borite na anevasete ena atomiko programma enos podosferisti ka8os epi8imo na veltioso tn fisiki m katastasi k tn taxitita m.EUXARISTO

Vasilis είπε...

Το τρέξιμο είναι σε τέμπο με παλμούς 140-150

Vasilis είπε...

Ατομικό πρόγραμμα υπάρχει σε άλλη ανάρτηση. Τώρα για την ταχύτητα ...θα αναρτήσω τις βασικές αρχές το Σεπτέμβριο. Τώρα εξάλλου δεν είναι η κατάλληλη εποχή για να ασχοληθείς-δουλέψεις την ταχύτητά σου...

Ανώνυμος είπε...

''Σημ:Φυσικά ο κάθε προπονητής πρέπει να κάνει τις διαφοροποιήσεις του σε σχέση με το υλικό που διαθέτει η ομάδα και το σύστημα που θα ακολουθήσει.Επίσης, παίζει πολύ μεγάλο ρόλο η φιλοσοφία που ο προπονητής θέλει να περάσει στην ομάδα,δηλ.αν η ομάδα αμύνεται σφιχτά ή αν πιέζει ψηλά, ή αν απλώνεται και προσπαθεί να κυριαρχήσει στο γήπεδο διατηρώντας την κατοχή της μπάλας,πρέπει να ληφθεί υπόψη και στα τρεξίματα και στην επιλογή των ασκήσεων τακτικής.Τα φιλικά και τα ρεπό αλληλοεπηρεάζονται.''
Γι αυτό το λόγο θα πρεπεί να αναρτιθεί κάποιο πρόγραμμα προετοιμασίας σε πιό γενικό πλάνο. Π.χ (Έκτη μέρα: 5-10' προθέρμανση, 10'Χ 3 με η χωρίς μπάλα αερόβια 140-150 παλμούς,2Χ 10' τακτική, 10'αγωνιστικό παιχνίδη, 5-10' αποθεραπεία.)
Έτσι ο καθένας περνά την φιλοσοφία του και κάνει οτι ασκησιολόγιο θελεί για την ομάδα του.

Vasilis είπε...

Ανώνυμε
πιστεύω πως έτσι κι αλλιώς μπορείς να κάνεις τις δοιαφοροποιήσεις σου στα περιεχόμενα.